Brutto: 899,00 zł
Regulamin do 20.02.2018
Regulamin sklepu internetowego www.kosmetyka-oswiecim.pl
Obowiązuje od 25.12.2015 r.
Sklep Internetowy www.kosmetyka-oswiecim.pl dba o prawa Konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
1. Wstęp
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1.1 Klient - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
1.2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.3 Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz.93 ze zm.)
1.4 Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.kosmetyka-oswiecim.pl.
1.5 Sprzedawca- firma P.P.H. SEEM prowadząca sklep internetowy pod adresem internetowym www.kosmetyka-oswiecim.pl.
1.6 Siedziba Firmy - 32-600 Oświęcim, ul. Górnickiego 18
e-mail: biuro@seem.com.pl
NIP: 549-100-82-31
Tel. +48 33 8422205
1.6 Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod www.kosmetyka-oswiecim.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
1.7 Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym.
1.8 Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
1.9 Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. Nr 2014, poz. 827);
1.10 Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
1.11 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru. 2.
2. Postanowienia ogólne
2.1 Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.kosmetyka- oswiecim.pl prowadzony jest przez firmę P.P.H. SEEM, NIP 549-100-82-31, działającą pod adresem 32-600 Oświęcim, ul. Górnickiego 18, adres poczty elektronicznej: biuro@kosmetyka-oswiecim.pl, numer telefonu: 338422205
2.2 Warunki i zasady regulaminu obowiązują na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2.3 Realizacja zamówień w sklepie kosmetyka-oswiecim.pl odbywa się na zasadach określonych w poniższym regulaminie.
2.4 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
3. Zasady składania zamówień i zasady realizacji zamówień w sklepie internetowym www.kosmetyka-oswiecim.pl
3.1 Przystępując do zakupu Klient akceptuje treść regulaminu i poddaje się jego postanowieniom
3.2 Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zawarcie przez Klienta umowy kupna - sprzedaży zamawianych produktów ze Sprzedawcą.
3.3 Z oferty w Sklepie może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych.
3.4 Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3.5 Zamówienia składać można całą dobę każdego dnia roku, natomiast ich realizacja odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach: od 9.00 do 16.00. W poniedziałek do 17.00.
Sklep internetowy nie realizuje zamówień w święta i dni wolne od pracy oraz inne dni wyznaczone przez Sklep.
3.6 Klient zobowiązuje się w trakcie składania zamówienia podać wszelkie informacje niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z prawdą. W przypadku podania nieprawdziwych danych Właściciel ma prawo odstąpić od realizacji zamówienia powiadamiając o tym Klienta.
3.7 Klient składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie przez sklep internetowy danych Kupującego niezbędnych do celów reklamy, badania rynku oraz badania zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych a w razie stwierdzenia ich niezgodności ze stanem faktycznym ma prawo do ich poprawienia. Zmianę danych Klient winien zgłosić na piśmie w Siedzibie Firmy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@kosmetyka- oswiecim.pl
3.8 Klientów korzystających z usług Sklepu Internetowego obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamówienia zawierające treści o takim charakterze będą anulowane a konta użytkownika - usuwane.
3.9 Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu, wzbudzających wątpliwości osoby przyjmującej zamówienie lub takich, których nie uda się potwierdzić oraz zamówień składanych przez Klienta, który nie przestrzega zasad niniejszego regulaminu. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania w/w zamówień i usunięcia konta użytkownika.
3.10 Fakt złożenia przez Klienta zamówienia jest potwierdzony przez system automatycznie, drogą elektroniczną. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnego e-maila, który uniemożliwi potwierdzenie zamówienia w/w drogą.
3.11 Klient ma prawo anulować zamówienie a także anulować część zamówienia lub zmienić jego treść, nie później niż 1 dzień przed wyznaczoną datą realizacji zamówienia telefonicznie 33-8422205 w godzinach pracy Sklepu lub e-mailem na adres: biuro@kosmetyka-oswiecim.pl
3.12 Późniejsze anulowanie zamówienia lub też nieuzasadniona odmowa jego przyjęcia, nieobecność Klienta w wyznaczonym miejscu dostawy, traktowane jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu.
3.13 Zamówienia dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres. W przypadku gdy Klient nie poda adresu dostawy, zamówienie będzie dostarczone na adres podany do faktury.
3.14 Do dostarczonego zamówienia zawsze dołączany jest dokument sprzedaży.
4. Ceny oraz sposoby i terminy płatności za towar
4.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
4.2. Klienta obowiązują ceny w chwili złożenia zamówienia.
4.3 Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:
1. Gotówką (za pobraniem, przy odbiorze towaru, PayPal),
2. Przelewem na konto Sprzedwcy: B.S. Andrychów - numer rachunku: 10 8110 1023 2003 0352 3785 0001
3. Za pomocą systemu PayPal express - szybkich przelewów elektronicznych, kartą płatniczą lub kredytową VISA i MasterCard obsługiwaną przez PayPal.
4.4 Termin płatności
4.4.1 W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
4.4.2 W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze.
5. Koszt, sposoby i termin dostawy oraz odbioru produktu
5.1 Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.2 Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy Towaru (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zakupu.
5.3 Koszt dostawy zgodny jest z cennikiem Poczty Polskiej i cennikiem firm Kurierskich. Przy wpłacie na konto, w przypadku, gdy wartość zamówienia złożonego przez Klienta jest równa lub przekracza 300 zł i towar nie wymaga dostarczenia na palecie Sklep ponosi koszty dostawy asortymentu do Klienta. Darmowa dostwa nie dotyczy przesyłek pobraniowych. Jeśli zamówiony Towar wymaga specjalnej dostawy (np. na palecie) wówczas Klient może być obciążony kosztami transportu i dostawy pomimo iż wartość zamówienia przekroczy 300 zł.
5.4 W przypadku wątpliwości co do kosztów transportu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta: telefonicznie +48-33-8422205 lub e- mailem:biuro@kosmetyka-oswiecim.pl. W wypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem dostawy Klient zostanie obciążony kosztami transportu niezrealizowanego zamówienia.
5.5 Odbiór osobisty Towaru przez Klienta jest bezpłatny.
5.6 Dostawy na terenie Polski są realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej, pracownika firmy sklepu internetowego lub wybranego przez Klienta po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu kuriera. Kurier wybierany jest przez pracownika sklepu lub przez Klienta na wyraźną jego prośbę.
5.7 Klient może odebrać Towar osobiście w siedzibie firmy pod adresem: 32 -600 Oświęcim, ul. Górnickiego 18 – w Dni Robocze, w godzinach od 9:00 do 16:00.
5.8 Termin dostawy Towaru do Klienta wynosi do 9 Dni Roboczych, za wyjątkiem mebli z kolorem tapicerki innym niż biały. Na termin dostawy składa się czas realizacji (do 7 Dni Roboczych) oraz czas transportu (do 2 Dni Roboczych), chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.
5.9 W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 9 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze – od dnia złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
5.10 Termin gotowości Towaru do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 7 Dni Roboczych za wyjątkiem mebli z kolorem tapicerki innym niż biały, chyba że w opisie danego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.
5.11 W przypadku Towarów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. O gotowości Towaru do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5.12 W przypadku mebli z kolorem tapicerki innym niż biały termin dostawy Towaru do Klienta oraz gotowości Towaru do odbioru przez Klienta są dłuższe o 7 Dni Roboczych od podanych wyżej terminów. Obowiązuje 30% przedpłaty.
6. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
6.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres e-mail: biuro@kosmetyka-oswiecim.pl lub pocztą tradycyjną P.P.H. SEEM, 32-600 Oświęcim, ul. Górnickiego 18. Wzór oświadczenia można znaleźć tutaj (wzór oświadczenia). Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
6.2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
6.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w odniesieniu do umów:
6.3.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
6.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres: P.P.H. SEEM, 32-600 Oświęcim, ul. Górnickiego 18
6.5 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
6.6 Sprzedawca ma obowiązek w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6.7 Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
6.8 Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
7.Zasady udzielenia gwarancji
7.1 Zasady udzielenia gwarancji są zgodne z zasadami opisanymi w Karcie Gwarancyjnej Towaru.
8. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres biuro@kosmetyka-oswiecim.pl. Sprzedawca obowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady obowiązujące w sklepie internetowym
9.2 Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
9.3 Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
9.4 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
9.5 Cennik sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu prawa.
10. Dane osobowe.
Sklep Internetowy posiada protokół HTTPS (ang. Hypertext Transfer Protocol Secure) – szyfrowana wersja protokołu HTTP. Zapobiega to przechwytywaniu i zmienianiu przesyłanych danych.
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
W przypadku Klienta, który korzysta ze Sklepu Internetowego Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa
- DPD Polska Sp. z o.o. ul.Mineralna 15, 02-274 Warszawa
- sStore ul. Czecha 2c/10 42-200 Częstochowa
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- ABS Bank ul.Krakowska 112, 34-120 Andrychów
- PAYPAL POLSKA SP Z O O ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa
-Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Stosujemy zasady RODO.